Skip to main content

Selamat Hari Raya ;D

Hai dan Assalamualaikum.
Disini saya Nur Aleia binti Mohd Nazlin ingin memohon maaf jika ada salah,terkasar bahasa dan mengguris perasaan yang kenal yaa.And mostly important nk wish "Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin to all muslims.Have a safe trip&have a long fun weekend ahead.Balik kampunggg o.0.Hee,esok nk balik kg dah.Kdg2 sedih jugak sbb nk tinggalkan bulan ramadhan ni..Takut tak sempat lagi nk buat amalan dan dpt pahala pd bulan ramadhan tahun akan datang.Hmm,dear taksbrnya nk pakai baju baru,nk makan kuih raya,ketupat,rendang,lemang,nasi impit and pling penting serbu open house orang.Haha.Kutip duit raya lagi.wuhuu.Tak sbrnyaa.Tahun ni buat kuih raya sendiri and buat baju untuk my teady 'manje and mimie.Nah nk share

This Mimie .Nak ucap Slmt Hari Raya.

This me wearing baju raya yang di tempah with two teady omey :D






This me wearing my second baju raya ;D


    p/s:Thanks for viewing.Nice kan my teady baju raya.hihi.Jahit sendiri okay.Btw Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin again ;DD

Comments

Popular posts from this blog

:(

aku bosan aku penat aku bosan dgn kerenah manusia di sekeliling aku aku penat dgn ragam mereka aku bosan dgn kehidupanku aku penat dgn liku2 hidup yang harusku lalui aku bosan aku penat

I miss to create something :')

Hello there.Sorry for a silent about one month.Im getting better right now.Without you and a bitch problems.lalala~~Fasting day only 1days left.Tak sbr rasanya :) and our second test coming soon,I think in this August.Again how fast time flies?Erghh.Getting bored and frustrated again and again.But i will do my best .Ergh,sure getting bored right ?bcause many times im promise that 'Do my best' but at last?A bad and dissapointed results.Hmm,Ya im so stupid but i will.Insyallah bcause i know Allah always with me and i've to do something new that can improve my study ,my results after this.Hmm,I think i've to go now .See u again :D
the thing is: i don't love you! i never love you! & i wont love you!   p/s : remember how many times i have told you that we are just not more than best friends remember?? so stop questioning who i love & who i don't if i said it should be an A so thats it enough and fullstop ! and if you think you layaklah nak cakap apa-apakan be my guest i don't care but always remember this our friendship up until here only !! wtf !